He kissed my lips, I taste your mouth.

2009-02-23 23:03:39

På bussen in till stan imorse, var jag helt inne i min egna lilla värld att jag inte ens upptäckte att Linnéa satt på bussen också. Det var inte förrän det var dags att kliva av bussen, som vi såg varandra. Jag hade ingen tanke ens på att hon skulle åka med samma buss som mig, förrän vi klev av bussen. Det var då jag kom på att hon skulle ju vara långhårsmodell idag åt en kompis, i Sundsvall, så hon var väldigt fin i håret idag.

Lite balfrisyr-aktigt, don't you think?
Men fint var det, fick mig att längta ännu mer till balen.

Skolan var dock en liten berg-och-dalbana, om du frågar mig. Den första lektionen började med att hela klassen applåderade åt att inlämnningsuppgiftsdatumet blev framflyttat. På den andra lektionen satt vi och kollade på en film om människokroppen som liknade mer ett "Stargate"-avsnitt än immunförsvaret. Och den tredje, sista lektionen bestod av att alla försökte hålla sig vaken.

Skoldagen slutade kl. 16.00 och när jag kom hem, så kastade jag verkligen i mig maten, eftersom det enda jag hade ätit innan var frukost kl. 10.00. Resten av kvällen bestod utav plugg, "Design: Simon & Tomas" och CSI NY. Just nu mår jag dock inte så bra. Jag tror det beror på allt jag har att göra denna vecka;
- göra ändringarna i min "theme essay"
- skriva klart the big essay på 3000 ord
- förbereda mig inför PA-redovisningen på torsdag


Det låter inte som att det är mycket att hetsa upp sig för, men det är det. Jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allt. Det är ju inga småa grejer direkt. Wellwell, nu ska jag försöka lugna ner mig, lägga mig och kolla på "Vänner" och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0