min händelsefulla helg

2009-02-09 22:54:01

Sorry för en väääääldigt dålig uppdatering, men jag har som sagt haft fullt upp hela helgen så jag har inte haft tid att uppdatera helt enkelt. Nu tänkte jag sammanfatta min händelsefulla helg för er.

FREDAG
Min fredagkväll började med att jag åkte till Stina på en tjej/myskväll med brudarna.
En liten sammanfattning av den kvällen:
- Vi chillade lite, snackade lite, dampade lite (haha!)
- Vi kollade på "Dawn of the dead" (snuskfilm! usch...)
- Vi skrämde upp varandra rätt så rejält och jag tror Stina blev mest rädd, stackarn (haha!)
- Promenerade lite på stan och kika, men där var det stendött och iskallt var det ute, usch.
- Kom hem, kurade ner oss under täckena och kikade på Vänner och somnade till det.

(Bilderna från fredagen kommer jag lägga in så fort Stina har lagt in dom).


LÖRDAG
Jag sov som en gud den natten, vilket resulterade att jag såklart vaknade sist. Dagen började med att vi:
- Städade undan madrasserna på golvet, samtidigt som vi kollade på Vänner (älskar dom!)
- Vi duschade och gjorde oss i ordning för kvällen
- Vi gjorde mat (fläskfilé, potatisgrattäng, klyftpotatis och sås = gott, godare, godast!)

Vi blev klara tidigare än vi hade tänkt oss, så vi satt ett tag och smuttade på vårat dricka i väntan på att folket skulle komma. Vi hade räknat på att ungefär 25-30 pers skulle komma, men det blev inte direkt så många, eller? Jag kommer inte riktigt ihåg, men det kom dock ganska mycket folk på slutet precis innan vi skulle gå vidare typ.

Vid tio tiden drog vi mot folkan, där vi betalade in oss, tog stämpel och sen sprang vi vidare på Stadt för att lämna jackorna där och ta en stämpel. Gled runt lite där inne, innan vi drog vidare på Folkan för att kolla på Björn. Björn var gryyym, men det hela var lite väl överskattat i mina ögon. När man stod där inne i folkmassan, det var helt insane (!) Jag flög som en jäkla vante över dansgolvet och jag har miljoner blåmärken på mina fötter (AAAAJ!)
Efter Björn, gick vi vidare till Stadt. Gled runt lite, hämtade jackan och sen drog vi hem till E. (♥)

En riktigt klockren bild från förfesten.


SÖNDAG
På söndagen då jag vaknade mådde jag inte alltför bra, usch och fy. Jag tror aldrig att jag har varit så bakis förut. Jag vaknade runt 13.00, men jag låg kvar i sängen fram till kl. 16.00. Hade ont i hela kroppen och hade även en sprängande huvudvärk. E (♥) och Daniel skrattade åt mig, dumingar! (Inge medlidande där inte).
När jag väl lyckats ta mig upp ur sängen och förflyttat mig till soffan, var E (♥) snäll och gjorde mat åt mig. Efter det låg vi bara och degade och kollade på tv. E (♥) var även snäll och skjutsade hem mig, så att jag slapp åka buss.


Det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i soffan och kolla på "24" med familjen. Efter det var det dags för mig att plugga och det är ju inte så kul at plugga när man är bakis inte. Men jag gjorde det och sen var det läggdags för mig. Fastän jag hade sovit i stort sett hela dagen, så slocknade jag direkt när jag la mig i sängen. Jag kan lova att det blir lugnt för mig nu ett tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0