PA-redovisningar

2009-02-26 22:48:18

Idag har jag och min klass gjort våra PA-redovisningar och det gick jättebra!

Vi kom till skolan kl. 8.00 och då gick vi direkt till aulan och övade, för första gången (ingen bra framförhållning där direkt, jag vet), men det gick bra! Jag var dock fortfarande jättenervös, eftersom jag och prata inför folk har aldrig gått så bra ihop. Men när klockan var 10.00, så var det våran tur att: gå upp på scenen - ta en microfon - prata om vårat projektarbete. Som tur var så släppte min nervositet efter ett tag och nu känns det bara underbart att äntligen få ha det gjort!

Efter alla redovisningar åkte vi ner på stan, för att vi hade ett möte bokat med en snubbe på kommunen, som ska trycka våra klassböcker. HAHAHAHAHA! Jag vet inte om vi gav ett så bra första intryck direkt... Vi gjorde bort oss litegrann, men whatever... kul vare i alla fall!

Den fantastiska serien "Vänner", finns det någonting bättre?

Mötet tog kortare tid än förväntat, så efter att L & C hade åkt hem, så gick jag på stan själv ett tag tills bussen kom. Men nu så är jag hemma och jag tänkte faktiskt lägga mig och kolla på "Vänner" nu en stund, och bara ta det lugnt ett tag, innan jag sätter igång med allt plugg. Det låter som en bra idé, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0