magknip

2009-02-04 00:00:32

Hej allihopa! Allt bra med er? Jag hoppas det. Själv har man varit hemma idag, för att jag hade svinont i magen när jag vaknade imorse. Och eftersom det går magsjuka nu (ILLA!) så ville jag inte direkt åka till skolan och riskera att någonting skulle hända eller smitta ner någon annan (om det vore magsjuka, så att säga).


Idag har jag kollat på "Face off" & det nya gossip girl avsnittet.

Efter att jag bestämt mig för att stanna hemma, la jag mig i soffan nere och sov 5 timmar. När jag vaknade mådde jag fortfarande likadant, inte bra. Så jag har bara legat mestadels av dagen och kollat tv (Face off & det nya gossip girl avsnittet). Har dessutom inte haft någon matlust heller. Jag fick tvinga i mig en tallrik fil både till frukost och lunch och några pommes till middag, sen ingenting mer. Har varit för rädd för att äta någonting, utifall det vore magsjuka...

Får se om jag åker på skolan imorgon eller inte, beroende på hur jag mår. Men eftersom det inte har varit någonting mer än magknip så känns det onödigt att vara hemma. Vi måste ju som sagt bli klar med vårat projektarbete denna vecka. Wellwell, vi får väl se hur det blir imorgon. Nu ska jag lägga mig och somna till SatC, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0