en väldigt effektiv dag

2009-02-22 22:30:15

Jag gick och la mig väldigt sent igår, vilket resulterade i att jag klev upp väldigt sent idag, eller ja... först så klev jag upp vid tio, men jag kände att jag var för trött, så jag gick och la mig igen. Pappa blev skapligt förvirrad av att jag först gick ner för trappen och sen gick upp direkt igen. Jag hade även mummlat i något, berättade pappa sen, vilket jag inte kommer ihåg (haha!). Jag gick i alla fall upp och la mig igen och sov till kl. 13.00.

Dagen började med att jag satt och kollade på roliga youtube-klipp med sis och vi lyckades hitta allt från roliga babyskratt till Scrubs. Alltså Scrubs är ju bara sååå bra! JD är så jäkla ful-rolig. Kolla på dehär klippet till exempel, jag höll på att dö av skratt när jag såg dehär. Fast man tycker kanske att det är mycket roligare om man har sett hela avsnittet. Men jag tycker fortfarande att man definitivt borde kolla på dehär om man vill ha sig ett gott skratt (haha!).



Efter alla youtube-klipp, började jag sätta igång med att plugga och det är vad jag har gjort resten av dagen. Det är så skönt att göra undan en massa. Nu har jag bara min stora essay som ska bli klar, suck... Det känns som att jag aldrig kommer att bli klar med den, men det känns väldigt skönt att jag bara kan fokusera på den nu den kommande veckan och ingenting annat. Eller ja, PA-redovisningen på torsdag då, men annars ingenting. Jag längtar verkligen tills denhär kommande veckan är över och vi får sportlov (!)


Det har varit en väldigt effektiv dag för mig, men även en väldigt tröttsam dag. Så nu tänkte jag ta det lugnt, fortsätta kolla på "Beck - Advokaten" och sen tänkte jag lägga mig och kolla på "Vänner" och somna till det. Vänner kan ju helt klart vara en av de bästa serierna som har gjorts, vad tycker du?


I`mma do the damn thing
watch me do the damn thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0