taggad!

2009-02-26 23:25:27

Jadu, det blev inte så jäkla mycket pluggande för mig ikväll inte. Efter att jag skrev mitt förra inlägg så la jag mig i sängen och kolla på "Vänner" och som vanligt så slocknade jag direkt. Jag sov inte lite heller, utan jag sov kanske en sisådär 4 timmar. Men jag vet nog anledningen till det. Inatt fick jag bara 3-4 timmars sömn dels, pga. nervositeten inför PA-redovisningen och dels pga. andra saker, så jag antar att jag tog igen det nu då.

Nu är jag pigg som en nötkärna och som tur är så har jag sovmorgon till kl. 12.00 imorgon, så jag behöver inte oroa mig för att jag får för lite sömn direkt. Imorgon har jag även min sista psykologi-lektion, men framförallt - MIN SISTA ENGELSKA C LEKTION!!! Förstår ni min lycka?


Det är värt att firas och det ska jag tamejfan göra också, på lördag med brudarna (♥) Det var längesen vi gick ut tillsammans nu. Haha, eller ja... två helger sedan, men i alla fall. Jag är huuuur taggad som helst! Inget/ingen ska få förstöra den kvällen för mig, då kan jag lova att det blir synd om den personen. Utan istället - hakuna matata, inga bekymmer den kvällen, vi ska bara sviiiina! Eller hur brudar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0