(fet)tisdag

2009-02-24 18:17:52

Idag har det varit en väldigt effektiv dag för mig, eftersom jag har i stort sett pluggat hela dagen. Jag har skrivit klart min theme essay och jag är snart klar med min essay. Det svåra med att skriva en essay, förutom att skriva 3000-4000 ord, är att begränsa sig. Jag har läst ett flertal böcker nu och har hittat hur mycket som helst som jag vill skriva med, men som jag inte kan eftersom jag måste hålla mig till min frågeställning och inte babbla på om annat. Det är lite svårt, men just nu känner jag verkligen att jag kommer att hinna bli klar tills på fredag, om inte innan.


Eftersom det är (fet)tisdag idag, så kom min kära mamma nyss hem med semlor, mmmums! De är i kylskåpet nu och väntar bara på att få ätas upp (haha!). Men vi har bestämt oss för att vänta med att äta dom, tills "House" börjar kl. 21.00, men jag får se om jag har tålamod med att vänta tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0