tisdag

2009-02-10 15:37:45

Dagen började med att jag klev upp kl. halv sju - duschade och åt en rejäl frukost, sen åka med min mamma in till stan. Första lektionen var mitt "favoritämne" engelska c och vi satt och kollade på film i två timmar, eller ja.. rättare sagt: jag kollade en timme och sov en timme. Vi får kolla på såna värdelösa och tråkiga filmer, ibland undrar jag om dom gör det med flit (man vet ju aldrig...). "In my Country" hette den, någon annan som har sett den?


Efter det hade jag ledarskap och det var egentligen meningen att jag bara skulle prata med läraren ang. att jag missade provet förra veckan, men det visade sig att jag fick göra provet istället. Det gick väl sådär. Inte så kul att sitta och hosta som en idiot inne i ett bibliotek där det är knäpp tyst och man ska försöka koncentrera sig på att göra prov samtidigt. Nej, fy. Som tur var så har man bästa läraren, så han lovade mig att jag skulle få fortsätta göra andra delen av provet (som jag inte hann göra) nästa tisdag. (y)

Ledarskapen slutade kl. 12.00, alltså JAG slutade kl. 12.00. Men eftersom vi hade bokat in ett möte med en gammal mediaelev kl. 13.00 (det hör till vårat projektarbete, för er som inte vet) så måsta jag stanna. Men vad tror ni händer? Jo, hon dyker inte upp. Jag stannade kvar på skolan i två timmar i onödan. Skapligt less jag var då. Nu är jag hemma i alla fall och nu ska jag fika, sen sova en stund innan jag börjar plugga (har prov imorgon, igen).

Kommentarer
Postat av: stina

den fick vi se i ettan också på engelskan (;

2009-02-10 @ 22:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0