skadeglädjen är den enda sanna glädjen

2009-02-19 12:45:35

Dagen började med att vi hade samhälle och då blev det dock inte så mycket jobb gjort. Jag gjorde typ allt för att slippa skriva på undersökningen. Vi har haft flera veckor på oss att skriva den, men jag har prioriterat annat som ska lämnas in tidigare. Så nu sitter jag här med en oskriven "samhällsvetenskaplig undersökning" som ska in om 1½ vecka och jag har inte skrivit så mycket som en rad typ. Bra jobbat! not. Jag får ta och göra en ryck på lovet istället, för nu har jag verkligen inte tid att skriva den.

Det värsta av allt! Jag lämnade även in min romananalys idag. Det var så att när jag mailade in den för fleeera veckor sedan till min lärare, så fick inte han den av någon konstig anledning, inte förrän nu då. Men när jag lämnade in den, så sa han att jag hade rester kvar att göra, vilket jag visste att jag inte hade. Förra året hade vi ett prov i språkhistoria, som jag fick IG på, men som jag fick kompletera upp senare - det hade han glömt bort helt och hållet. Han dumförklarade mig typ och jag blev irriterad. Sen visade det sig att jag hade rätt (!) och han sa nått i stilen med "men då är det ju jättebra!". Vilket var bra, tills... han la till "eller ja, bra och bra..." när jag var påväg ut. Hur kan en lärare få trycka ner en på det viset? Gaaah! Hata.
Det resulterade att jag var på dåligt humör hela svenska lektionen (som vi har med honom), usch... Drygaste lektionen på länge. Vi alla ville bara sluta så vi fick gå och käka lunch, men han skulle såklart sitta och dryga på i sitt tills vi slutade PRICK 11.25.


Som tur var så fick vi sluta tidigt idag, pga. att våra lärare hade någon friskvårdsdag - och det klagar man ju inte på direkt? Torsdagar som vanligtvis brukar vara den drygaste dagen på hela veckan. E (♥) kom och hämtade upp mig på skolan och vi åkte hemåt. Det var det roligaste av allt! Förgyllde min dag, helt klart! Hahahaha! Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.


Nu är jag hemma och jag tänkte göra i ordning lite varmoboy, för att värma upp kroppen lite. Är svinkallt ute ju! Så lite varm oboy får det allt bli och sen tänkte jag kura in mig under täcket och kolla på det nya 90210-avsnittet. Det låter väl som en bra idé, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0