"SURPRISE!"

2009-02-26 23:20:55

När jag gick på stan ett tag idag, så fick jag gå själv en stund efter att L & C hade åkt hem. Och jag måste säga att det blev lite deprimerande efter ett tag. Att gå runt,runt där i affärerna och inte ha möjligheten att kunna köpa någonting - hur kul låter det på en skala då?


Mitt i min shopping-depression, så ringer mamma mig och jag typ beklagar mig över detta. Vilket gjorde att hon tyckte så synd om mig, att när hon kom hem från jobbet idag så hade hon en liten överraskning åt mig - hon hade köpt ett par jeansleggings till mig, som jag har velat ha hur länge som helst. Inte liiite glad man blev då alltså, hihihi. Jag har världens bästa mamma! (♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0