så sjukt taggad!

2009-02-04 23:07:18

Nu har jag magknip igen, inte bra. Jag hoppas verkligen det går över tills på lördag, annars tar jag livet av mig. Nä, det gör jag inte, men nästan så. Är så sjuuuukt taggad! Någon mer som ska på folkan på lördag och kolla på BJÖRN ROSENSTRÖM?!

Jag har dock inte pallat plugga någonting idag/ikväll, pga min magknip. Kommer att få skriva som en idiot nu i två dagar, inte kul. Ångrar BIGTIME att jag valde engelska c. Jag längtar verkligen till slutet på v.9, för då slipper jag ha min engelska lärare nå mer. Bara 6 lektioner kvar med henne nu (JA, jag räknar ner dagarna!). Det är stort, riktigt stort! Jag längtar verkligen! Ska vi fira då media-brudar eller? ;)

Nu ska jag städa undan lite, fixa lite grejer, sen ska jag lägga mig och somna till en film. Och jag ska sova sååååå länge, eftersom jag är LEDIIIIG imorgon! Benta goes happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0