fredag

2009-02-20 19:17:56

Min fredag som började väldigt bra med sovmorgon, slutade inte lika bra. Hade bara två lektioner idag och det ska man väl inte klaga på? Men idag var det verkligen drygt, speciellt på engelskan då vi fick skriva en uppsats. Det gick inte alls nå bra, nä fy. Det var inte min dag idag, helt enkelt.

Nu är jag hemma och jag käkade nyss en väldigt god middag, som bestod utav: vitlöksmarinerat kött, kroketter, ädelostsås och sallad (mmmmums!). Så nu är jag väldigt mätt och belåten.

Detta kommer bli ännu en lugn helg för mig, skööönt. Jag vet ännu inte hur morgondagen ser ut, men min kväll ikväll kommer förmodligen att se ut såhär: Let's dance, svulla massa godis, film & plugg. Ja, jag vet! Tråkigt, men sant. Kul att plugga på en fredagkväll liksom, men det måste tyvärr göras. Jag måste bli klar med min essay någon jäkla gång. Blä, för engelska c. Tur att det bara är två lektioner kvar nu, sen ska det firas!


Hur ser eran helg ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0