det var bara så fel!

2009-02-21 01:57:20

Min fredagkväll har varit ganska tråkig, men helt okej faktiskt. Började med att jag kollade på Let's Dance och jag tyckte det var riktigt dåligt att George åkte ut (!) Det var bara så fel! Den stora frågan är: Vad gör Elisabeth  & Carl-Jan kvar egentligen? Dom borde ju definitivt ha röstats ut före George, i alla fall enligt mig. Vad tycker ni?


Geroge Scott fick lämna Let's Dance ikväll. Bild tagen från TV4:s hemsida.

Efter Let's Dance spelade jag kort med mamma och jag vann ju, såklart - vilket ledde till att mamma tröttnatde ganska fort. Då var jag duktig och gick upp och satte mig vid datorn och pluggade. Är dock inte klar med min essay än, men snart så. :)

Och nu sitter jag här och är inte ett dugg trött, kanske för att jag var dum nog att sova några timmar när jag kom hem idag.
Så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Kanske kolla på film med sis & carro och somna till den, maybe? Wellwell, vi får se. Jag säger i alla fall godnatt nu.


"mår du inte dåligt av att jag försvinner
så har du ändå aldrig älskat mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0