Alla Hjärtans Dag

2009-02-14 13:44:07


Idag är det Alla Hjärtans Dag och detta är en väldigt speciell dag, enligt mig. Jag tycker om symboliska dagar som dessa och jag tycker definitivt inte att det är överskattat som vissa andra tycker. Jag tycker att det är fint att den 14 februari är tillägnad att spendera med sin partner/ sin pojkvän/ flickvännen/ sin sambo eller varför inte sina vänner? Jag tycker att huvudsaken är att man spenderar dagen tillsammans med någon man tycker om.

Min Alla Hjärtans Dag kommer jag att spendera tillsammans med E (♥) och det är jag väldigt glad över. Det är över 5 år sedan vi fattade tycke för varandra och fjärilarna i magen består fortfarande, vilket känns riktigt bra!

Vad tycker ni själva om Alla Hjärtans Dag och vad har ni för planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0