doktor-besök

2009-01-09 14:22:20

Nu har jag varit hos doktorn och det gick väl helt okej, fastän jag har lite svårt för doktorer. Sist jag var där, var jag där med en vän till mig och hon hade en väldigt sliskig och elak doktor. Men som tur var så fick jag träffa en väldigt lättsam och snäll doktor.

Det slutade med att jag fick lite drugs; hostmedicin och pencillin. Ska ta dessa i en vecka, kul... Även att det stod på förpackningen att det kunde orsaka trötthet och hallucinationer. För det första - så är jag redan hur trött som helst, hur blir jag om jag tar dehär då? En levande zombie är jag redan. Och för det andra, hallucinationer? Benta goes hiiiigh! (kul liv, not). -.-

Den som vill får gärna komma och underhålla mig. Jag behöver som sagt bli lite ompysslad nu. Nu tänkte jag kura ner mig i sängen och kolla på Sex and the City och tycka synd om mig själv. Uppdaterar er senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0