friday night

2009-01-09 23:16:16

Jag känner mig väldigt duktig och förståndig, eftersom jag har bestämt mig för att vara hemma hela helgen och kurera mig, så jag blir frisk någon gång.

Så vad har jag gjort ikväll? Well... Jag har spelat både kort och yatzy med sis och Karolina, det var väldigt roligt. Jag tror min medicin började värka då (haha, näerå) - skämtosido, men vi skrattade i princip åt allt.
Efter det åt vi en väääldigt god mat och efter det satt vi alla kvar vid matbordet ett tag och pratade om allt från himmel och jord. Mer än så tänker jag inte säga (haha!), men jag kan säga att det blev väldigt mycket skratt då.

George Scott, mammas gamla klasskompis.
Bild tagen från Aftonbladet.

Efter det förflyttade vi oss in till tv-rummet och kollade på "Let's Dance". Alla i familjen hejar förstås på George Scott, eftersom det är mammas gamla klasskompis. Men det är inte bara därför, utan vi tyckte han var väldigt bra också! Jag hejar även på Morgan Alling (han var riktigt gryyym ikväll och han fick även flest poäng ikväll) och BlondinBella då såklart. Vilken hejar ni på? Nu tänkte jag gå och kolla på en film med brudarna. Ha en fortsatt trevlig fredagkväll, folket!

Kommentarer
Postat av: putte

jag hejar på den där jävla östermalmsslynan, blondinbella!

2009-01-10 @ 00:37:37
Postat av: Linnea

JAG HEJAR PÅ BLONDINBELLAAAAAAAAAAAAAAAA!

2009-01-10 @ 01:08:03
URL: http://linneapernilla.blogg.se/
Postat av: SVAR

okej :) jo, jag hejar också på henne! :) men på nått vis så tyckte jag hon inte var riktigt 100% bra ikväll, men jag tror hon kommer gå riktigt långt i "Let's Dance". :)

2009-01-10 @ 04:37:38
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Carro

CARL-JAAAAAAAAN!

2009-01-10 @ 23:46:57
URL: http://karolinawestberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Blondinbella ger mig huvudvärk, Kitty är blåst, Carl-Jan ser ut som en sådan som åker till Thailand och köper småpojkar och George är en sjujäkla bråkstake... eller han var iallafall. Däremot var han väldigt duktig! Annars gillar jag Magnus Samuelsson. Haha, ha en bra dag ;)

2009-01-15 @ 08:37:38
URL: http://hannaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0