something has to change

2009-01-22 15:40:06

Hej allihopa! Allt bra med er idag? Jag hoppas det. Med mig är det väldigt bra, förutom att min hosta har kommit tillbaka - vilket resulterade att jag bara sovit tre timmar inatt. Mina ögon var alldeles rödsprängda när jag satt nere vid frukostbordet imorse.

Skolan idag har varit ganska upp-och ner, både bra och dåliga saker har hänt. Bra saker = lunchen med Cicci, Emma och Jenkan (skratt-attacker!), jag fick sluta tidigare än vissa andra i min klass (för att jag inte har foto). Dåliga saker = både min svenska- och samhällskunskapsuppsats, som jag skickade in för länge sedan, har inte mina lärarna fått. Weird som fan! Så jag ska skicka dom igen nu, i hopp om att det går fram denna gång. Min mail är knas och jag kan inte ta med det till skolan heller och skriva ut, eftersom jag har tappat bort min usb. (DOH!)

Jag slutade ungefär 14.10, så jag fick typ springa till bussen. Jag hann precis med bussen, som tur var, så nu är jag hemma. Nu ska jag försöka att inte sova, utan plugga istället. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0