goodbye!

2009-01-02 01:19:47

Vi har gått igenom mycket i våra dagar.
Jag öppnade mig upp för dig.
Jag kunde verkligen vara mig själv med dig.
Jag kunde prata med dig om allting.
Du betydde väldigt mycket för mig.
Du kände mig bäst av alla och jag kände dig, trodde jag...

Vi var bästa vänner, verkligen BÄSTA vänner.
Och sen går du och gör någonting sån't där mot mig.
Så gör inte riktiga vänner.

Du säger att du ångrar ingenting.
Men jag lovar dig,
du kommer att få ångra allt.

Du sårade mig riktigt djupt.
Du äcklar mig, verkligen.
Jag hoppas du mår bra nu.
Jag hoppas du tycker det var värt det.
Jag behöver inte dig.

Detta går inte att lösa.
Du har förstört precis allt.
Du har förlorat mig föralltid.
Aldrig, aldrig, ALDRIG MER.
Jag hatar dig!

Du är historia.
Du är död för mig.
Du är luft.
Du är ingen del av mig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0