i hate this!

2009-01-07 17:51:07

När jag klev upp imorse, så kände jag direkt att det inte var någon idé att gå till skolan, jag lät förjävligt. Så jag bestämde mig för att stanna hemma idag och kurera mig, så jag blir frisk någon gång.



Jag har legat i sängen i stort sett hela dagen och kollade på både 90210 och The Hills, bra skit dedär! Jag har även sovit några timmar och när jag vaknade upp var jag helt groggy typ. Jag hatar verkligen att vara sjuk! Eftersom jag har jättedåligt immunförsvar, så blir jag lätt sjuk. (and I hate it!).

Nu ska jag gå ner och käka lite mat; pannkakor, jordgubbssylt och keso - hur gott som helst, synd bara att man inte har någon smak, suck... Efter det ska jag försöka tvinga i mig lite te (jag är inte ett big fan av det, men jag ska försöka lära mig) och kura ner mig i sängen igen och kolla på tv eller nått.


you and me (♥)

Kommentarer
Postat av: Dr Phil

Men se till å fixa Cocillana-etyfin! Det är rena mirakelmedlet mot hosta. Ta ett allvarligt snack me doktorn så får du det. Trust me, it works!

2009-01-07 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0