lördag = utgång

2009-01-20 00:18:11

Ikväll blev det utgång som sagt och kvällen var riktigt rolig. Kvällen började med att vi satt hos Stina, bara jag, Stina, Broz och Marcus och förkrökade. Det var riktigt trevligt, fastän vi var så några tycker jag. Vi satt och kollade på Americas Funniest Home Videos, samtidigt som vi satt och pimplade i oss lite alkohol och fick skratt-attacker.

 


Stina gör reklam för hennes projektarbete,
medans Broz är osocial och Marcus ger mig "evil-eye"


Vid tio tiden började vi gå mot Stadt och där var det riktigt nice. Stina, Johanna & Sara gjorde min kväll, helt klart! (♥) För att jag inte skulle tänka på en massa tråkigheter och deppa ner mig totalt, så motiverade dom mig och fick mig att dansa och ha roligt istället. Puss på dom! :*

Jag hade en väldigt rolig kväll, som tyvärr slutade riktigt dåligt. Jag tänker inte ens gå in på det, för det gör mig bara förbannad. Det enda jag kan säga är att: världen är full av idioter (och det är ingen nyhet direkt!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0