you make my days

2009-01-11 01:40:36

Idag har det verkligen varit en chill-dag för mig. Har känt mig helt groggy hela dagen, är det medicinen som börjar värka eller vad är det? Hmm...


Jag klev upp klockan två idag och så fort jag hade klätt på mig och käkat frukost, så började jag att spela yatzy med sis & carro, igen. Vi tröttnar aldrig, haha! Sen efter att Carro hade åkt hem, så började hela familjen att spela både kort och yatzy. Det blev riktigt mycket skratt när jag och sis försökte lära mamma och pappa att spela kortspelet "New York".
Efter det förflyttade vi oss in till tv-rummet och jag slocknade i fåtöljen direkt och sov som en stock. Under de timmarna jag sov, så hostade jag inte en enda gång. Jag har inte gjort det på evigheter, känns det som, så det var väldigt skönt att sova.
Jag vaknade kl. 00.00, när filmen var slut, och var klar-vaken. Just nu tittar jag på Sex and the City, men det gör mig bara piggare, så jag har ingen aning om vad jag kan göra för att bli trött igen. Menmen, jag får väl försöka. Godnatt!


you're fucking unbelievable.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0