så ovärt

2009-01-21 00:21:00

Ovärt, ovärt, ovärt. Så fruktansvärt ovärt och onödigt att börja kl. 8 idag. Första lektionen var såklart Engelska C, mitt "favorit" ämne - NOT. Vi hade inte fått veta vad vi skulle göra på lektionen, så vi gick dit som vanligt. Läraren sa inte så mycket, förutom att hon skulle prata med fyra st, resten kunde gå. Vi hade 20 minuters lektion, sen fick vi sluta. Jag hade ingenting att jobba med, för att mitt arbete är hemma, så det var inte så speciellt roligt att dryga på skolan i två timmar och inte ha någonting att göra.
Varför kunde inte läraren ha sagt förra lektionen att just de fyra behövde komma och resten kunde vara hemma och jobba. Jag tror i och för sig inte att jag skulle ha jobbat hemma då på morgonen, utan tagit en sovmorgon, men ni förstår hur jag menar? Det är själva metoden hon använder sig utav. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag gjorde ett stort misstag genom att välja Engelska C, våran lärare är värdelös!

Andra lektionen var, som tur var, Ledarskap och då skulle vi starta en låtsas organisation och det var ganska roligt faktiskt. Vi slutade så pass att jag inte hann käka lunch, för då skulle jag missa bussen, så jag åkte hem och var hemma runt ett-tiden.


När jag kom hem fikade jag lite smått, samtidigt som jag kollade på det nya gossip girl-avsnittet, och efter det la jag mig och sov en stund, närmare bestämt fyra timmar. Det var inte alls meningen att sova så länge, men skönt var det iaf.
Efter att jag lyckats kliva upp ur sängen, efter mycket om och men, pluggade jag lite och sen hade jag ett litet "top model 11"-maraton. Det var egentligen meningen att jag bara skulle kolla på dagens avsnitt, men jag blev helt inne i det, så jag kunde inte sluta titta. Vilket resulterade att jag ligger nu ungefär 5 avsnitt före de som går på tv:n.

Nu ska jag gå ner och tvätta bort sminket, smörja in ansiktet, borsta tänderna och sen tänkte jag gå och lägga mig. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0