söndag

2009-01-04 13:12:13

Goodmornin', allt bra med er idag? Jag hoppas det. Idag lyckades jag kliva upp kl. 12.00 och inte 15.00, vad duktig jag känner mig (haha!). Min hosta håller även på att försvinna, tack&lov. Dock är jag lite täppt i näsan fortfarande och jag har även fått ont i käken, på ena sidan. Jag vet inte varför jag har ont där, men svinont gör det. Det känns som om jag har fått en smäll där eller någonting. Om det inte blir bättre under dagen, så ska vi åka och kolla upp det imorgon. Jag hoppas det bara är pga. förkylningen eller någonting. Wellwell, nu ska jag kolla på 'The Hills' och '90210'. Vad händer ikväll? I have no idea.



so you're gone and i'm haunted and i bet you are just fine
did i make it that easy to walk right in and out of my life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0