i want you and nobody else

2009-01-06 23:40:29

Är nyss hemkommen från E (♥) efter en mysig kväll och dag. Eller ja, nyss och nyss.. det var några timmar sedan, men det kändes som nyss. En kort liten sammanfattning av igårkväll:

Chill, film och mys. Vi kollade på bl.a. "Wall-E", så söt film. Jag & E skrattade sjukt mycket, i alla fall jag. (Någon mer som har sett den?). Vi kollade även på "You, me and Dupree", eftersom jag har velat sett den ett bra tag nu. Helt galen film.

Wall-e och Eva, från filmen Wall-e. Så söt, haha!



När jag vaknade imorse, kunde jag knappt andas. Jag har blivit mycket värre i min förkyldning nu, not good. Precis i tid då skolan börjar (jag har alltid "bäst" tajming, not). Denna dag kan beskrivas med orden; dryg (pga. min förbannade förkyldning), mys, film och bus Vi käkade middag och sen efter det åkte jag hem. E övningskörde och han var så duktig så. (:

Ikväll har jag varit duktig och pluggat lite, samtidigt som jag har kollat på säsongspremiären av Top Model 11. Det ska bli väldigt skönt att börja kl. 11 imorgon, men lite drygt att åka 9.20 bussen bara. Fast jag är dock inte så säker på om jag ska åka till skolan imorgon eller inte. Jag kommer defintivt inte åka till skolan om jag mår såhär i alla fall. Täppt i näsan och hostar förskräckligt. Jag har bestämt mig för att jag ska ge den där förkyldnings-medicinen, som mamma köpte till mig igår, en till chans.

Nej, nu är det läggdags, känner jag. Får se om jag kommer kunna sova inatt nurå, eftersom jag har haft väldigt svårt att göra det nu under den senaste tiden. Men när jag sov hos E igår/inatt - så skönt som jag sov då, har jag inte sovit på länge. Kommer även att kännas lite tomt att sova utan honom, men jag ska försöka göra det i alla fall. Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0