give me something to believe

2009-01-22 23:52:01

Idag har jag pluggat för fulla muggar och jag har inte sovit en blund idag. Nu börjar jag få lite panik över min essay, läraren har inte gått igenom den första delen med mig än. Hon har gjort det med alla andra typ och sagt till dom att ändra en massa saker, för att det inte var nå bra osv. Jag blir tamejfan rädd. Jag vägrar sitta och skriva som en galning hela nästa vecka, fast det kommer ju att sluta så i vilket fall, crap... Men jag måste bara få påpeka - hur smart är det av henne som lärare, att gå igenom en riktigt stooooor uppsats och säga att man måste göra en massa ändringar, EN VECKA INNAN DEN SKA IN? Hon slutar aldrig förvåna mig alltså, usch...


Jag blev väldigt trött efter allt pluggande, så jag slog på tv:n och tittade på "Little Black Book" med Brittany Murphy, på trean. Så bra film! Jag började nästan grina i slutet (haha!). Vad det någon mer som tittade på den?

give me something to believe, cause I am living just to breathe
and I need something more, to keep on breathing for
so give me something to believe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0