i have a crush

2009-01-10 15:58:57


Igårkväll blev jag, sis och Karolina väldigt uttråkade och kom inte på någonting vi kunde göra för att fördriva våran tid på en fredagkväll. Men då kom jag på att jag hade filmen "Twilight" på datorn, så vi bestämde oss för att kolla på den. Och nu - I have a crush, helt klart! Det kan vara en av de bästa filmerna jag har sett.

Under hela filmen satt vi och sa liknande saker som: "naaw" (när det var gulligt), "WAAAAAH!" (när det blev för spännande), "meeeeeen" och "NEEEEEJ!" (när det inte blev som vi ville). Medan vi alla tre satt fastklistrade framför datorn, kan ni föreställa er? (haha!) Jag har absolut ingen aning om hur han är irl, men så som han är i filmen - grauuuwr!

För er som har sett filmen nu då - vad tycker ni om den?
Och framförallt, vad tycker ni om Robert Pattinson?


Kommentarer
Postat av: Carro

Han är snygg! Och jag älskar engelsk accent, och han kommer från England. Det kan inte bli bättre.

2009-01-10 @ 21:12:15
URL: http://karolinawestberg.blogg.se/
Postat av: SVAR

word! :D

2009-01-11 @ 00:15:53
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0