partylite

2009-01-21 23:34:29

Efter att jag kollade på alla Top Model 11 avsnitt och det nyaste avsnittet av 90210, kände jag mig väldigt trött och la mig i sängen för en stund. Men som vanligt råkade jag somna och gjorde samma sak som jag gjorde igår - jag sov fyra timmar.

Vid kl. 18.15 blir jag väckt av att de ropar på mig nerifrån och säger att middagen är klar. När jag kom ner för trappen, så ser jag att vi har främmande. Jag förstod inte varför det det stod så många människor i vårat kök. Det var inte förrän jag såg PartyLite-katalogen, som jag kom ihåg att min kära mamma skulle ju ha ljusparty idag. Jag hade glömt bort det helt och hållet och jag kunde inte direkt tänka klart heller, eftersom jag var nyvaken.

 

Jag älskar verkligen deras doftljus och tillbehör till dem. Men det roligaste ikväll var att trycka upp de mest äckligaste och fruktansvärda dofterna i näsan på syrran. Jag sa någonting liknande som "Åh, denhär lukter gott!" (fast den egentligen inte gjorde det) och då vill hon såklart också lukta, och ja.. ni förstår resten. Det roliga är att hon går på det varje gång också, hur många gånger jag än har gjort det. Riktigt underhållande faktiskt (haha!).

Men eftersom jag inte har några pengar att handla för, så gick jag in till köket för att göra i ordning fika åt folket som var här. När folket hade beställt klart, gick de in till köket och joinade. Jag satt och pratade med de om studenten, studentresan och min balklänning osv. Det fick mig att längta ännu mer till studenten. Jag är så fruktansvärt taggad inför studentresan, ohmygod.

Hur kan man inte längta till att åka hit?
Är det någon mer som ska åka till Sunny Beach 31 maj- 7 juni?

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Navy CIS och vänta på att E (♥) ska ringa. Goodnight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0