allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

2009-01-14 15:50:12

Denna tisdag har varit en väldigt seg och dryg. Jag skulle försöka kliva upp tidigare idag, men lyckades inte så bra, utan jag sov till elva i alla fall. Jag mådde väldigt bra när jag vaknade, var inte täppt i näsan och hade ingen hosta, men det ändrades dock väldigt snabbt. Jag tar hostmedicin och pencillin varje dag, men det blir ingen skillnad. När jag var hos doktorn, så sa han att 50% av dom som kommer dit har en vanlig förkylning och det går över snabbt och resten av dom som kommer dit, har något virus och det går inte över lika snabbt. Antingen så har jag ett virus eller en dunderförkylning, great!

På kvällen så satt jag och pluggade lite. Jag skrev lite på min essay, som ska vara på 4000 ord och det går väl rätt så okej. Den ska in om 17 dagar, så jag hoppas jag blir klar med den tills dess. Det kanske är bäst att jag fortsätter skriva på den nu, see ya later! :*

BTW! Jag har fastnat totalt för denhär låten, så bra! Den stämmer verkligen in på mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0