innebandy-cup

2009-01-04 17:58:51

Runt två tiden skrev Stina (♥) till mig på msn och frågade om jag hade lust att följa med henne på Innebandy-cup på Håstaholmen. Jag hade ju inte direkt så mycket annat för mig och tyckte det skulle vara kul att hitta på någonting, så jag gjorde mig i ordning lite snabbt och åkte sedan in till stan.


När vi kom till Håstaholmen, så mötte vi Patrik där. Han hade spelat och var påväg hem, men när vi kom dit så bestämde han sig för att hålla oss sällskap. Det var riktigt roligt att vara där och träffa lite folk, eftersom jag har suttit hemma ända sen nyår. Och det var riktigt spännande att kolla på när Stinas pojkvän, Marcus, stod i mål för sitt lag när de skulle skjuta straffar. "HÅLL EN TUMMEEEE!" (haha!). Men det bästa var nog när Patrik frågade Stina vad hon gjorde på nyår, det var nog DAGENS! (eftersom dom firade nyår tillsammans, men Patrik var nog för full för att komma ihåg det).

Även att jag kände nästan direkt när jag kom dit att jag var hungrig och min mage kurrade. Det blev inte bättre precis, då ett par brudar kom dit med donken-mat och satte sig precis framför oss. Jag och Stina höll på att dö av hunger, haha.
När Innebandy-cupen helt plötsligt tog slut, mycket tidigare än vi trodde, så åkte vi på Donken och köpte mat, som jag sedan käkade i bilen påväg hem. Så nu är jag mätt och belåten.

Jag får se vad som händer ikväll, just nu känner jag mig så trött och hängig, så jag tänker lägga mig i sängen och fortsätta kolla på 90210. Riktigt bra faktiskt, mycket bättre än jag trodde det skulle vara. Lite OC känsla över det. Någon mer som kollar på det? Wellwell, see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0