IDAG STARTAR MITT NYA LIV!

2009-07-03 02:33:33

Det sägs att det är omöjligt att hata en person man en gång har älskat. Jag har gjort det omöjliga möjligt. Detta är verkligen sista gången. Den här gången är det på riktigt - jag kommer aldrig mer tillbaka till dig. Du har sumpat alla oändliga chanser jag har gett dig och du har bara dig själv att skylla. Det är din förlust, inte min. Jag vet att jag kan få så mycket bättre än dig och jag har bara inte insett det förrän nu.

Allt du sa till mig. Du kollade in i mina ögon och sa att jag är den enda personen du älskar och någonsin kommer att älska - och jag trodde verkligen på dig. Du sa även att du var villig att kämpa för vårat förhållandet och du går och gör sådär... Det finns inga ord som kan beskriva hur lågt du sjönk i mina ögon då.

Alla våra framtida planer. Planerna på att vi skulle flytta ihop, planerna på att vi skulle skaffa hund, planerna på att vi skulle leva resten av våra liv tillsammans. Allt det var du villig att förlora. Relationen mellan dig och min familj, men framförallt relationen mellan dig och mig. Allt det var du villig att förlora. Jag hoppas du mår bra nu, för du har förlorat precis allt!

Allt tjat jag har fått höra genom åren; "han är inte bra för dig", "hur orkar du ta emot all skit, "hur kan du stanna kvar hos honom", "gör slut med idioten!". Jag har fått höra dessa ord hit och dit under de senaste fem åren, men ändå stannat kvar hos dig. Så illa som du har behandlat mig, både fysiskt och psykiskt, men framför allt psykiskt. Du har förändrats, du är inte den personen jag blev förälskad i. Du har förändrats och det till det negativa hållet. Från att vara den mest underbaraste personen på denna jord, till att bli den mest egoistiska och idiotiska. Det värsta är att du fortfarande inte förstår hur illa du har behandlat mig, när du behandlar mig som skit ändå gång på gång på gång. Du är fortfarande en liten pojke, som inte förstår bättre. Jag har sagt till dig flera, flera gånger att om du behandlar mig som skit en gång till, så går jag och kommer aldrig mer tillbaka. Den här gången menar jag det verkligen. Nu har jag gått och jag kommer verkligen inte tillbaka!

När jag verkligen älskar någon, så ger jag den personen hela mitt hjärta. Jag gav dig mitt hjärta och du trampa på det om och om igen. Jag kanske inte var världens bästa flickvän, jag vet att jag har gjort mina misstag, men I CAN SURE AS HELL säga att du kommer ALDRIG hitta någon som kommer att älska dig, bry sig om dig, förlåta dig, ta emot så mycket skit, finnas där för dig OCH ställa upp för dig så mycket som jag har gjort. Du har, som sagt, sumpat alla dina chanser och du har bara dig själv att skylla. Du har gjort ditt livs misstag och nu finns det ingen återvändo.
- THIS IS THE END!


Denna låt passar perfekt till detta inlägg!



Jag skiter fullständigt i vad vissa personer tycker om att jag skriver detta här. Detta är min blogg, detta är som min dagbok. Om jag mår bra, så skriver jag det. Om jag mår dåligt, så skriver jag det. Och det är skönt att få skriva av sig.

Jag förväntar mig inte någon sympati eller någonting sådant, utan jag gör detta för endast min skull, ingen annans. Jag vill inte sitta inne med dessa känslor, utan man måste faktiskt få prata av sig ibland och det gör jag genom att skriva detta här på bloggen. Det är skönt att få skriva av sig och ni väljer själva om ni vill läsa det eller inte. Men jag kan säga er detta att nu framöver kommer ni att få se en ny Benitha. Idag startar mitt nya liv - jag är snygg, sexig och SINGEL!

Kommentarer
Postat av: marie

Hello, vad gör du? =)

2009-07-03 @ 03:32:01
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: malleh

Jag vet inte om du äntligen fattat, för du har sagt såhär flera gånger tidigare. Men jag hoppas verkligen det. För din egen skull.

2009-07-03 @ 13:11:54
URL: http://santhic.blogspot.com
Postat av: Svar; malleh <3

jag vet att jag har sagt så minst 8983459340534 miljoner förut, men denna gång menar jag det verkligen! han är ett svin och jag kan få så mycket bättre. jag mår SÅ mycket bättre utan honom :D

2009-07-03 @ 14:53:19
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Jenkan

<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-03 @ 14:54:42
Postat av: Svar; jenkan <3

<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-03 @ 15:02:34
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: amanda

BRA benitha!! you go girl ;)

2009-07-03 @ 15:29:49
URL: http://astrandh.blogg.se/
Postat av: Svar; amanda <3

hahaha :D PUSS!

2009-07-03 @ 15:33:58
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Julia

Det här har jag väntat på! BRA. Stå på dig nu, en jobbigt tid väntar men det blir bättre. Håller tummarna!<3

2009-07-07 @ 20:35:06
Postat av: Svar; Julia <3

I will! :) PUSS <3

2009-07-07 @ 22:59:09
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0