Förberedelser

2009-07-23 00:44:38

Denna dag har gått väldigt fort. Först var jag på Harmångersdagen med mamma, syrran ångrade sig och ville inte följa med. Till min förvåning var det ovanligt mycket folk i Harmånger, det var till och med ett band som spelade där.

Efter att vi hade kikat klart där, åkte vi och hämtade upp syrran, och for vidare till Gnarp. Där åkte vi till Wahlmans och köpte tyg. Tyg till en klänning som mamma ska göra till mig tills på lördag. Ganska behändigt att ha en mamma som är textillärare ibland, höhö. Så ikväll har jag hållt på att dona med klänningen och andra förberedelser inför lördagen. Är så sjukt taggad!


Någonting i denhär stilen kommer klänningen att se ut, fast en svart.


Kommentarer
Postat av: Therese

vad händer på lördan då? :)

2009-07-23 @ 17:18:19
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0