Ledig och ensam hemma

2009-07-29 12:57:41

Godmorgon allihopa! Allt bra med er? Jag hoppas det! Själv så är man ledig idag, så jag vaknade alldeles nyss och det var så skönt att äntligen få sova ut.

Är även ensam hemma idag, vilket jag inte tycker om så värst mycket. Men vad kan man göra? Alla andra jobbar ju... Det vore ju bra om jag kunde ta itu med min städning, som jag alltid skjuter upp. We'll see about that...

Sen ikväll vet jag inte hur det blir. Om vi åker och gratulerar mormor som fyller 81 år idag (grattis till världens sötaste, snällaste och underbaraste mormor! ♥) eller om det blir utgång. Det beror helt på hur resten av min familj mår efter de har kommit hem ifrån jobbet, om de är trötta eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0