P-P-PARTEEEEEY!

2009-07-29 00:25:31

I lördags jobbade jag först från 06.30 till 11.00. Jag och Maja jobbade och slet som galningar, eftersom det var en stor golf-tävling. Sen hann jag även äta en extremt delikat lunch ifrån Sjömärket innan jag åkte hemåt. När jag kom hem så hann jag sova en liten stund innan allt folk kom.

Mary Kay-partyt var riktigt roligt. Linnéa var riktigt duktig och alla produkterna var kanon. Vi fick en gratis ansiktsbehandling och man kände skillnad nästan direkt. Jag kunde inte låta bli att köpa någonting då, så jag köpte ett basic-set för 919 kr. Sedan var det egentligen meningen att jag skulle henka med Linnéa in till stan, men det blev inte så. Hade så mycket som skulle göras innan dess, som jag inte hunnit med, så jag åkte in senare istället med Ida. P-p-parteeeeey!

Hos Stina var det sjukt mycket folk och bra folk dessutom. Jag gav Stina min present, som jag har hållt på jobbat och slitit med de senaste dagarna, och det var ett fotoalbum med bilder från våran tid tillsammans. Det bästa med allt var att Stina blev så glad över min present att hon nästan började gråta. Då anser jag att man verkligen har lyckats! Sedan var det Stadt som gällde. Det var en väldigt rolig och lyckad kväll. Tack till alla som gjorde den bäst!

Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0