P.S. I LOVE YOU

2009-07-29 00:35:17

Igår jobbade jag från 12.00 till 18.00. Dagen gick ovanligt rolig och ovanligt snabb. Jag var även snäll och bjöd pappa på mat den dagen. I have my moments (haha!) När jag kom hem, hade jag hur ont i kroppen som helst och var helt slut. Då var min syster väldigt, väldigt snäll och gav mig både rygg- och fotmassage - vilket var precis vad jag behövde. Jag har världens bästa syster!



Senare på kvällen kom även Karolina och hälsade på oss och hon, jag och syrran låg och kollade på "P.S I love you". En så underbar film. Jag älskar den, fast jag hatar den också. Den är så sorglig, men ändå så fin. Den är verkligen se-värd! Ni som inte har sett den - se den!

Kommentarer
Postat av: Joel

så jävla bra:)

2009-07-29 @ 00:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0