Tio timmars jobb och Allsång på Skansen

2009-07-29 00:50:59

Idag var jag uppe med tuppen, halv sju klev jag upp. Jag kände mig verkligen som en zombie... Har jobbat idag från 8.00 till 18.00, det blir klirr i plånboken det. Var helt slut när jag kom hem, så jag slocknade nästan direkt när jag kom hem. Hann få i mig lite mat innan, sen sov jag i två timmar.

När jag sedan vaknade kollade jag på "Allsång på Skansen". Brukar kolla på det lite då och då, om det är några roliga artister som är med, som till exempel nu. Glada Hudik Teatern var med, eller Toralf och Teresia bara, och dom var så otroligt duktiga! Jag rös när både Pär Johansson pratade om dom och när både Toralf och Teresia sjöng. :) Nu ska jag slå igång en film och somna till den, godnatt!


Toralf, som Elvis, från Glada Hudik Teatern. Bild tagen från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0