Mysigt uppvaknande

2009-07-21 23:54:57

Imorse hade jag planer på att äntligen få sova ut riktigt, men tro på fan att så blev det ju inte - jag blev väckt av mamma som vanligt. Vanligtvis brukar hon springa runt i huset och yra, så man vaknar utav det, men inte denna gång. Denna gång gick hon lite väl långt. Hon hade gått ner till grannarna, hämtat deras hund Figo, tagit upp han hit och skickade honom på mig. Jag vaknade av att han hoppade upp i sängen och började slicka mig i ansiktet. Mysigt uppvaknande! Figo kunde jag inte bli sur på direkt, för han är ju så söt, men mamma däremot (haha!). Näerå, puss på henne! ♥ Men nästa gång är det min tur att jävlas.

Idag har jag spenderat dagen i Bergsjö tillsammans med mamma. Först var vi och fixade lite grejer i byn och efter det åkte vi till mormor & morfar och donade på lite där. Ikväll blir jag bara hemma och tar det lugnt, men runt två tiden ska jag åka in till stan och hämta Stina som är på Sigge Hill. Ska bli kul att se i vilket skick hon är i, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0