LILL-LÖRDAG

2009-06-24 17:16:33

Nu...är...jag...trött! Jag är nyss hemkommen ifrån stan, har varit på möte på Arbetsförmedlingen. Satt där i en timme och lyssnade, samtidigt som jag satt som Kalle Anka på julafton (ni vet då han ska kliva upp ur sängen och knappt kan hålla sig vaken - that's me!).

Nu är jag som sagt hemma och inte kan jag ta lugnt heller. Ska till att göra mig i ordning nu, samt hjälpa mamma med maten, sen ska jag åka in till stan och gå på bockarna med mina kära vänner och E (♥) Det blir nog att jag tar det relativt lugnt ikväll, eftersom jag kommer att köra en två-dagars nu till helgen, menmen... den som lever får se. Ses i dimman!


Me and my girls

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas ni hade kul.

Roligt att du klev upp och fikade med mig i alla fall.

2009-07-04 @ 18:42:28
Postat av: Svar; Anki

Det hade vi :) Haha, ja :D det trodde du inte att jag skulle göra, men tji fick du! ;)

2009-07-05 @ 13:15:40
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0