Imorgon är det dagen med stort D

2009-06-11 23:33:25

MK06, helt klart den bästa klassen!

EN DAG KVAR. En dag kvar, sen smäller det! Imorgon tar jag studenten, gott folk. Imorgon är det dagen med stort D. Det är en väldigt STOR DAG imorgon. Har hållt på att dona hela dagen inför imorgon, så jag är helt slut. Tur är väl det?! Ska upp tidigt imorgonbitti, närmare bestämt kl. 05.00. Hur ska jag lyckas med det? Det ser vi imorgon.. Det kommer nog att gå, för jag är alldeles hybrisssss. Det är ett stort steg vi tar imorgon, alla blivande studenter. Ett stort steg från skolan in i vuxen världen. Och jag kan inte låta bli att fråga mig själv; är jag mogen för det?

Morgondagen kommer att bjuda på många blandade känslor. Allting känns så overkligt på något vis. Jag förstår det fortfarande inte... Dagen som man har väntat på sedan man började skolan har kommit - studenten. Det är så overkligt! Men jag kommer nog att förstå det imorgon kl. 07.00 när jag sitter där med min underbara klass hemma hos Klara på champangefrukost och när vi går tillsammans genom staden skrikandes "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDEEENTEEEEEN! FYFAAAAN VA VI ÄR BRAAAAAAA!"

Imorgon händer det grejer och jag är så glad för att det kommer att vara uppehåll imorgon. Det har stått i flera dagar att det skulle bli regn imorgon, men nu har det ändrats (tack&lov!). LYCKA!


Det kommer förmodligen inte att bli någon uppdatering imorgon, eftersom jag kommer att ha fullt upp hela dagen, likaså på lördagen. Men på söndagen (om jag mår bra, vill säga) kommer det bli en. :)

Grattis till alla blivande studenter!
Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0