jag vill aldrig mer förtära alkohol

2009-06-20 11:28:00

Vill någon byta med mig just nu? Jag sitter här på jobbet nu och här har jag suttit sedan klockan åtta imorse. Är helt slut efter gårdagens bravader, samt att jag är förkyld. Jag skulle kunna göra vad som helst för att slippa sitta här just nu och istället åka hem och knarka alvedon och sova. Beroende på hur jag mår just nu så ska jag aldrig mer förtära alkohol, aldrig mer någonsin. Jag vet att det löftet kommer att kunna hållas så speciellt länge, eftersom jag har lovat stockholmarna Tom och David att gå ut med dom nu till veckan, men usch och fy för hur jag mår nu.


Varför lyssnade jag inte för? Nu förstår jag varför Daniel sa till mig att man kunde bli bakis som satan på skumpa. Jag drack det igår och jag drack den godaste av dom alla - Asti Cinzano, men nu ångrar jag det ganska stort. Jag avundas er som ligger hemma i sängen och sover just nu. Längtar tills klockan blir tre, så jag kan åka hem och sova. Men what a hell, jag ska egentligen inte klaga. Jag tjänar cash och jag får skylla mig själv pga att jag drack så pass mycket igår, fastän jag visste jag skulle jobba idag. Men midsommar är ju bara en gång om året, så jaja... Nu ska jag bara hålla ut i knappt fyra timmar till.

Jag berättar om min midsommarafton när jag har kommit hem och då lägger jag även ut fler balbilder. :) Ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0