student bestyr

2009-06-10 23:08:34

De senaste två dagarna har jag inte varit så aktiv i bloggen pga. att jag har hållt på att donat inför studenten. Eftersom jag är den enda personen som är ledig och har tid i familjen, har jag åkt på att städa hela huset. Så dessa två dagar har mest gått åt till det. Nu sitter jag här och är helt slut. Det tar på krafterna att städa... men inte klagar jag för det. Det luktar så fruktansvärt gott nerifrån, eftersom mamma håller på att baka tårtor just nu. MMMMUMS! Nä, nu ska jag ta tummen ur arslet och lägga in bulgarien-bilderna på datorn, så kanske ni får se några lite senare. :)

Än sålänge är det bara marrängbottnar. But it looks good, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0