uppe med tuppen?

2009-06-18 12:16:40

Fastän det blev rätt så sent igår, så var jag ändå uppe med tuppen imorse. Eller ja, i alla fall nästan... Okej! Jag misslyckades, men jag var faktiskt nära! Imorse hade jag ställt klockan på nio och lyckades nästan kliva upp då. Jag gjorde klassikern - jag la mig igen i sängen för att kunna "sträcka" på mig, men det enda jag lyckades med var att somna om. Istället klev jag upp klockan elva och det första jag började med var att göra en redigan frukost: mannagrynsgröt med socker & kanel, ett glas mjölk och en rostad macka. Som ni kanske förstår så är jag proppmätt just nu!


Dagens frukost

Nu är dags för städning i mitt rum. Det kommer inte bli något plock-plock, utan en riktig storstädning ska det bli. Plocka undan, damma, tvätta, dammsuga och tvätta fönster. Känn på den! Dock så är det jättefint väder ute, så det kommer förmodligen att bli några pauser ifrån städandet så att jag kan gå ut i solen och steka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0