härliga tisdag

2009-06-23 23:23:40

Sorry för en dålig uppdatering, men jag har varit hos E (♥) sen i söndags. Denna dag började med att vi åkte och käkade lunch på pizzerian. Efter det åkte vi till E's sommarstuga. Anledningen till varför vi åkte dit var för att E skulle klippa gräsmattan, men det blev aldrig av. Istället spelade vi lite yatzy, låg och solade och spelade fotboll. När vi sen kom hem igen, slocknade E i soffan och jag spelade the sims 3.


E's sommarstuga

Nu är jag hemma igen. Jag har hållt Erik vaken nu två nätter i rad nu, pga min förkylning, så det var bäst att jag åkte hem och kurerade mig. Igårnatt somnade han inte förrän vid fem tiden och inatt sov han ingenting alls, stackarn. ♥

Ikväll blev det en hemmakväll med mamma. Pappa är på golfresa och syrran är hos en kompis, så det var bara hon och jag hemma. Vi kollade på "Allsång på Skansen" och på "Morden i Midsummer". Vi har även planerat morgondagen, så nu är det bäst att jag går och lägger mig så att jag kommer upp tidigt. Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0