arbetsförmedlingen och filmkväll

2009-06-16 19:54:20

Nu är jag äntligen hemma och kan slappna av. De två senaste dagarna har jag varit inne i stan och snurrat. Har varit till arbetsförmedligen och skrivit in mig där. Fick prata med en jätte trevlig man som förklarade hur allting kommer att bli osv och så ska jag återkomma på onsdag, för då ska alla blivande studenter som är arbetslösa komma och få information. Dock så är inte jag arbetslös ännu, eftersom jag har två jobb i sommar, men till hösten blir jag det och då kan det vara bra att veta hur man ska gå till väga då. Insamling av vuxenpoäng? JARRÅÅÅ!

Efter det så bjöd jag mamma på mat och efteråt så bjöd hon mig på glass. Nu är jag som sagt hemma och nu är det dags för filmkväll med familjen. Idag när jag & mamma var på ica och handlade fick vi för oss att köpa några nya filmer. Så dessa två nya filmer införskaffade vi oss:


"Dumpad" och "Härmed förklarar jag er Chuck och Larry"

Två relativt nya komedi filmer, så ikväll kommer vi förmodligen att få oss några goda skratt. Lite senare ikväll kommer förmodligen E (♥) hit och joinar oss, om det inte tar alldeles på tok för lång tid att sjösätta båten vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0