all alone

2009-03-07 16:14:29

Här sitter jag alldeles nyvaken och alldeles ensam. Idag är det lördag och jag kommer att vara ensam hemma heeeeela dagen. Mamma & pappa har åkt iväg till sommarstugan och sis har åkt in till stan med Carro för att intervjua Backyard Babies, vilket betyder att ingen utav dom kommer att komma hem på hela dagen. KUUUL!

För er som inte vet det, så hatar jag att vara ensam hemma. Jag verkligen hatar det! För det första - det är tråkigt, det finns ingenting att göra. För det andra - jag bor i ett skitläskigt hus, som det har hänt mycket saker i. Så om jag kommer höra/se någonting idag, speciellt nu när jag är själv, så kommer jag att flytta härifrån direkt! För det tredje - om ni har något förslag på vad jag kan göra, så säg bara till! Och den som känner för det, så är det fritt fram att komma hit och hälsa på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0