gad däääämn

2009-03-27 23:11:46

Äntligen är det fredag och helg! Veckan har gått så fruktansvärt fort, håller ni inte med? Det har gått extra fort för mig, eftersom jag mina enda skoldagar är måndagar, onsdagar och torsdagar - de é nice.


Idag var det egentligen planerat att jag och mamma skulle åka till Sundsvall, men det blev tyvärr inte så. Istället blev det garderobs-byggning och herregud som jag & pappa har jobbat och slitit. Det var inte lika lätt som jag trodde det skulle vara, men vi lyckades! Nu är det bara dörrar och lådor som är kvar att göras, men det tänker vi fixa imorgon. Så imorgon kommer bilder! Nu ska jag lägga mig och kolla på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0