MIN NYA GARDEROB!

2009-03-28 15:17:00

Igår tog äntligen jag och pappa tummen ur arslet och började bygga ihop min nya garderob, som har legat och skräpat under sängen i några veckor. Nu kommer lite bilder från gårdagen.

Här håller vi på att ta isär min (lilla) gamla garderob.

Och innan det fick jag ta ut alla mina kläder och det var inte lite.
Det sjuka är att detta är bara en del av mina kläder, hälften ligger nere i tvätten.

Här var vi färdiga med att ta isär den gamla garderoben
och det var dags att börja bygga ihop den nya.

Jag var bra på att hammra, höhö!

Här har vi fått ihop det mesta av den nya garderoben.
Nu är det bara dörrarna och lådorna som fattas.

Resultatet!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har likadan fast med bara en spegeldörr ju och i trä. den som du jag och marcus byggde på, om du kommer ihåg? (;

2009-03-30 @ 16:44:43
Postat av: Svar

jaha :D ja, justia! :o nu kommer jag ihåg! :D

2009-03-30 @ 17:36:12
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0