I miss Turkey!

2009-03-06 01:29:00



Guuuud, vad jag saknar Turkiet. Det kan ha varit den mest roligaste och härligaste veckan jag någonsin upplevt. Där var allting underbart, man tog dagen som den kom, inga bekymmer och vi levde bara livet. Balle-myset på våran balkong, båtturen, strandbesöken, rundturerna på staden, Panderosa, nattklubbarna - jag saknar allt!
Vi var 34 personer som åkte tillsammans till Turkiet och jag åkte dit tillsammans med Stinas familj, eftersom de var de enda jag kände. Men påvägen hem hade jag lärt känna i stort sett hela gänget och fått många, många nya vänner. Om jag skulle få chansen att åka dit igen med samma gäng, så skulle jag inte tveka för en sekund.


Ta mig tillbaka till Alanya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0