it happens all over again

2009-03-26 19:55:37

Efter att jag hade tittat på Grey's Anatomy igår, så tog det inte lång stund innan jag somnade. Det var första gången på väldigt länge som jag somnade innan kl. 23.00 och bara därför så trodde jag att jag skulle vara piggare idag än jag har varit alla de andra dagarna denna vecka, men icke! Idag var jag tröttare än jag har varit på väldigt, väldigt länge. Det var till och med jobbigt att hålla upp ögonen imorse, helt sjukt. Varför är det så - ju tidigare man somnar på kvällarna, desto tröttare är man när man vaknar på mornarna. Borde det inte vara tvärtom?

Wellwell... Denna torsdag har inte varit som alla andra torsdagar. Har knappt haft några riktiga lektioner, vilket har varit riktigt skönt! Annars så brukar ju torsdagarna vara de värsta skoldagarna. Jag kom hem runt tre tiden och efter att jag hade fikat, så satte jag mig och kolla på tv en stund med pappa. Kände att jag behövde ta det lugnt ett tag innan jag skulle sätta igång med pluggandet. Efter ett tag hörde jag att pappa snarkade, Alix låg på min mage och sov och jag tänkte "what a hell..." och så blunda jag också. Jag vaknade för ca en timme sedan och fick höra en väldigt tråkig nyhet. Kommer att gå jättebra för mig att somna inatt (y) som tur är så är jag ledig. Imorgon blir det kanske Sundsvall med mami som gäller. Shopping, det gillas! Men nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska gå ner och titta på tv.


Det var inte helt oväntat,
men det är ändå jobbigt.
Vila i frid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0