söndag

2009-03-22 18:10:16

Söndag, suck... Ja, man kan inte annat än sucka åt denna dag. Sista dagen på helgen, innan man ska tillbaka till skolan igen. It's depressing. Men jag måste faktiskt ge mig själv lite beröm eftersom jag känner mig oerhört duktig som har stannat hemma ännu en helg ifrån krogen/fester - där ni annars brukar se mig på helgerna. Haha, nu lät jag som en alkis också, men whatever. Ni förstår hur jag menar.

HAHA! Jag måste bara berätta detta. Jag kom nyss hem ifrån en liten roadtrip, haha! Mamma ville ha sällskap till friggesund, för att hon skulle hämta sis där, så jag var snäll och henkade på. När vi började närma oss, ringde vi för en vägbeskrivning. Vi fick världens sämsta vägbeskrivning av sis, vilket gjorde så att vi gjorde en liten sightseeing i den lilla byn. Vi var helt lost och visste varken hur vi skulle hitta dit vi egentligen skulle eller hur vi skulle hitta ut därifrån. Tillslut så lyckades vi hitta både och kunde bege oss hemåt. Det tog oss nästan 3 timmar att åka tur och retur, men vi fick oss många goda skratt i alla fall, ojoj... Men nu ska jag hoppa in i duschen, för att sedan bege mig till E's place. See ya tomorrow! :*

Detta är ett av bland de första korten som togs på oss ♥

Kommentarer
Postat av: Anton

Nice blogg :D

2009-03-23 @ 20:07:24
URL: http://antonwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0