sjukt opepp

2009-03-30 10:01:37

Måndag = dags för skola igen och jag längtar redan till helgen! Har sovit hur dåligt som helst inatt och det med att ställa om till sommartid har inte gjort saken så mycet bättre heller, eftersom man får sova en timme mindre, blä!

Denna vecka kommer bli en väldigt jobbig sådan.
tisdag - muntliga nationella (pm + tal)
onsdag - skriftliga nationella (uppsats)
torsdag - naturkunskapsprov


Jag längtar verkligen till påsklovet nu och som tur är så är det inte långt kvar tills dess. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att sedan åka till skolan. Sjukt opepp, men vad kan man göra? Det är bara att bita ihop och köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0